Friday, December 14, 2012

u must be happy sarah.


ehem, harini aku hilangkan stress dengan tgok movieeee. takmau pikiaqq dah masalah aku. aku dah tauk jauh jauh. aku dah takmau nangiss nangis dah. aku dah dapat kembali serba sikit semangat tuu. for me, dont look back. be positive sayang ;D hehe.

malam nii, aku nak all out. nak studyy. takmau dah pikiaq apa yang jadi sebelum ni. aku dah janji dekat diri aku, yang aku takkan balik rumah sampaii aku dapat apa yang aku nak kat sini. yup, aku nak dok sini sampai 6 minggu. takmau balek rumahh. bukan sebab aku meluat ka apa ka just aku nak all out kat sini. lagipun, aku memang sibuk pun. banyak sangat assignment yang tah apa apa yang perlu aku settel kan. dan dan aku takmau mama dengan papa mai tgok aku. aku tak bagi. biaq aku kat sini, baru padan muka aku

ohya, dua jiwa yang sebati tak  mudah dileraikan.*via-istanbulakudatang* apa kena mengena wei? ekceli baru habihh tgok ja cerita ni lagi. LAGI OKAY, so teka ja la aku dah tgok bapa kali. haha. BABYYYY, I NAK PI SANAAA DENGAN YOU. YOU PENAH TANYA I NAK HONEYMOON MANA KAN ? I NAK HONEYMOON KAT ISTANBUL SEBAB I TGOK CERITA TU xP *logik gila*

semalam aku femes wei. ada banyak yang ganggu tidur aku. hahaha. mula mula ada someone tu yang dah hilang lama then muncul balik dalam call list aku. pasaipa ya anda macam chips more ? sekejap ada sekejap tadak ? ;) then, kawan aku. tapi dua dua aku tak angkat call sebab aku telena dengan buku penuh ataih katil. haha. yang nak tegelak, aku masej kawan aku tu pagi pagi buta. aku risau la kot dia nak apa apa penting ka. then dia reply 'wei, aku konfius birthday faizah dengan yani' hahahahahaha. aku pun tak paham apa yang dia dok merapu dalam masej tu. aku gelak then sambung tidoq balek.

harini 14DEC lagi 8 harii. 8 hari, hari aku. 3 TAHUN 1 BULAN, weii :*

i am single but i am reserved.
MY HEART IS RESERVED BY YOU,