Thursday, December 13, 2012

sabaq, kejayaan tu insyaallah milik aku. Allah tu dah atoq semua benda dalam hidup kitaaa, cuma kita ja yang perlu bersabar anddd harungi dengan tabah. aku besyukur, dalam keadaaan macam nii ramai yang bagi semangat. ramai yang ada dekat dengan aku. ramai yang cuba dekat dengan aku. thanks guys. tambah tambah firdaus fahmi. dia yang banyak beri semangat kat aku. dia orang first yang aku mengadu. aku takmau bagitau parents aku, aku takmau depa risau. cukuplah masalah yang depa ada. biaq aku yang pikiaq sendiri masalah aku. tapi sebab si dia yang pujuk aku so, aku terpaksa la akur. lagipun, its hard for me to tell them because i dont want to hurt them. sori ma. sori pa. i am not really a good daughter for u guys. i'm sorry.

bila aku bagitau mama, dia tak kata apa pun. dia siap bagi lagi kata semangat kat aku. pasaipaaa la mama aku baik sangat. kalau aku la ada anak macamni dah lama dahhh aku rendam dia dalam aiqqq.

kadang kadang tuu bila dok sorang ja aku rasa murung yang amat jadii aku pun cari la benda yang boleh buat aku renyih. aku pi bukak video mat luthfi, aku bukak cerita twilight, aku tgok gambaq si cinta *terbatuk* and and aku cuba tak pikiaq benda niii so that tak la aku dok meleleh sorang sorang. serius rasa macam putuihh cinta first love dulu. aku rasa dunia ni dah tadak lampuu. semua pakat rosakk. tingai pelita hat macam cerita raya yang sedih sedih. *tadak kena mengena*

aku dah belajaq dari kesilapan. mungkin bukan rezeki aku. takpa sarah. mana taw kot aku tak dapat belah ni tapi aku dapat tang lainn. kita taktau. Allah tu maha mengetahui. Dia taw apa yang dia buat. maybe ni ujian untuk aku.

ps: sayang, tq so much. shok lettewww.