Sunday, November 18, 2012

berholiday ke johor :D

ehem. assalamualaikum, first of all apa yang aku nak cerita kat sini ialah aku baru ja habih berholiday. kali ni dalam malaysia ja tapi alhamdulillah enjoyyy !

kalau hampa nak taw, aku packing sehari sebelum nak pi, hihi. jadi, aku sumbat ja la so byk benda yang aku terlupa nak bawak. nasebbbb yang dalam semua bwak. haha

kami punya flight pukoi 8.50 pagi dari penang so pukoi 5.00 pagi dah keluaq rumah -,- so, boleh tak hampa bygkan aku bgun pukoi bapa ? :0 ha mengantuk kot weh.



ni baru beberapa percent ja beg kami semuaaa. btw, nampak ja macam tak berat tapiiiiii bila tolak troli todiaa melelong troli woi !


time nii baru sampai airport tapii semua pakat lapaq so having breakfast in mcD.


adam mengantuk. 





gambaq ni sumpahh aku sukaaaaaa. nampak macm aku nak buat poster 'HAPPY MOTHER'S DAY' ! 



cantik dak aku hambik gambaq? kihkihkih


oke, muka aku baru ada :) 


la ni beg aku semua cap ni. sapa nak beli cap ni mai habaq, aku bagi diskaun. 



perasan sat. takpa kot ? ni blog aku kan ?



main gameeeee. khusyuk aihh



juadah dalam flight. mampu makan pancakes jaaaaaa.


them. 


hai johor !

troli yang banyak membantu. 


abang aku -,- errrr, silap teknik. dia taw gambaq dia gelapp konfemm aku kena sembelih -,-


ha todia todia. aku jadi mamarazi.



family <3 br="br" nbsp="nbsp">



banyak orang. panaih, aku sampai naik hitam padahai nak beratuq masuk ja punn punyaa laaa ramaiii. rasa macam nak masuk konsert LADY GAGA -,-

posing sat :)

hanis.


gemok gemok gemok ;(



ha saja pun abang aku kan gentleman sampai patung pun dia nk payungkan. hat adik dia hat panaih melecoq ni takmau plak dia payungkan ? -,-


mama tak ready lagi. haha



pasaipa gambaq ni jadi cenni ? taktau ar weh -,-



dok beratuq nak naik roller coster


senyum itu sedekah. ha nah aku sedekah kat hampa.

naik benda pusing pusing.

gambaq ni kena virus kott. hare hang virus.


teman laki aku pi masjid. 


muka mama dah penat. aku pun serabut rabut dah.

then hujan.

hampa tau dak ? legoland memang cekik darah. baju guni ja rm 15 -,- kalau beli payung dia lagi best. rm 80 -,- padahai payung alahai, payung free avon lagi lawa -,-



the end.




nanti aku story bab hellokitty city dekat puteri harbour okey ? sekarang biaq sampai sini ja kot.